air show@???
Bardzo to elokwentne było, pozdrawiam
(29.11.2004, 18:08)
smithpopieram mmm_krakow i grzeeech'a
(29.11.2004, 16:07)
mmm_krakowPoza tym, przewaga Mattiego wynikała z oszustwa - charakterystycznego "przekrzywionego" lotu :))) Za co sędziowie niemiłosiernie cięli go po pkt za styl :P
Średnia skocznia - konkurs olimpijski w Sarajewie - Nykaenen i Weissflog za styl dostawali po ... 16 pkt :P
Aż żałuję, że zwycięzca z Lake Placid [ze średniej skoczni] wtedy nie skakał, byłaby niezła jazda, a oni nie mieliby się o co kłócić, komu nalezy się złoto :P :P :P
(29.11.2004, 10:25)
mmm_krakow@air-show - odnoszę wrażenie, że coś ci "wyjadło" czasy pomiędzy skokami Nykaenena, a Adasia :P "Adaś mógłby Mattiemu buty czyścić", że przypomnę twoją wypowiedź... Nie szarżuj, tylko sobie dobrze przypomnij, w niektórych sezonach klasyfikacja była liczona dośc specyficznie [o czym nam red. Popławski przypomina w swoich artykułach] i nie wszystkie kryształy powinny przypaść Mattiemu :P
Poza tym, o Predazzo 1991 wolałabym nie wspominać, szczególnie o konkursie na skocnzi średniej :P
(29.11.2004, 09:55)
grzeeech@airshow
A jesli Otylia zawiedzie w przyszłym roku to co ? Też bedziesz psioczył na pływanie? To jest tylko sport nie mozna wygrywac wiecznie.
Akurat przed rozpoczeciem sezonu Malysz z Kuttinem mowili niewiele porownojac chociazby wypowiedzi Tajnera rok czy dwa lata temu. Wiecej mowili wszelkiego rodzaju "eksperci" w tv ktorych teraz jest pelno i sa najmadrzejsi. To oni sa winni rozbudzaniu oczekiwan a nie sam skoczek czy jego trener. Nie widzisz tego ?
Sport to zawsze sa nadzieje i rozczarowania, cala przyjemnosc z kibicowania to nadzieje no i rzadziej czy czesciej to drugie. Poprostu nie da sie bedac kibicem ani razu nie przezyc rozczarowania. Czego ty oczekujesz? Piszesz ze to wszystko przez przeszlosc Adama. No coz wiec przepraszam Ci w jego imieniu że wygral 3 PS, 3 razy MS itp zreszta wogole powinien zakonczyc kariere po tych dwoch 19-tych miejscach. Dobrze ze wszyscy kibice nie sa tacy jak ty bo wtedy wogole pewnie nikt by nie skakal bo wszyscy porezygnowaliby po paru nieudanych wystepach a stadiony i inne areny sportowe swiecily by pustkami.
(29.11.2004, 09:46)
air show@grzeeech
To prawda, że nadzieje wzbudza tv, ale cytując słowa Małysza lub Kuttina. A nawet gdyby nic nie mówili, to one pojawiają się same ze względu na tą przeszłość Małysza o której tak wiele się teraz mówi.
Otylia nie psuje mi przyjemności z oglądania pływania, bo nie zawodzi, a polskiej ligi nie oglądam.
@Clio
I jedno i drugie. Oczywiście najpierw była radość, że wreszcie Polak coś znaczy w mojej ulubionej dyscyplinie sportu, a potem wielkie rozczarowania. Gdyby nie było nadziei, nie byłoby i tych rozczarowań.
(29.11.2004, 07:53)
grzeeech@air show
Rozbudzone nadzieje i pragnienia to sprawa głównie mediów a w szczegolnosci TVP. Ja sie nie podpisuje pod tym co oni wygaduja co tydzien i drazni mnie to. Ja rowniez pamietam skoki w "epoce Nykaenena" wtedy kojarzone z transmisjami i glosem śp J.Mrzygłoda. Kibicowalem oczywiscie głównie Polakom bo taki już jestem, że zawsze i wszędzie zawsze będe kibicował niezależnie od dyscypliny "swoim". Mam dusze kibica i nim jestem i zawsze oglądając jakikolwiek sport licze ze kiedys Polak czy Polka bedzie wygrywac. Dlatego nigdy sie nie zrozumiemy w tej kwestii. To ze Adam zaczal swego czasu byc na szczycie bylo czyms na co czekalem wiele lat w tej konkretnej dyscyplinie wiec jak czytam to co Ty piszesz to nie jestem w stanie Cie zrozumiec, no ale nie musze.
Piszesz ze Małysz zepsuł Ci oglądanie skoków, w takim razie wyłącz sobie fonie w TV albo przełącz na niemiecką stacje i zapomnij że w konkursie jest ktos taki jak Adam Małysz bo z tego co piszesz to głównie przeszkadza Ci to co mówią i jak do tego podchodzą komentatorzy. No bo ty sam nie masz rozbudzonych nadziei i pragnien i oglądasz skoki dla samego ogladania. Problem powinien zniknąć.
A z ciekawosci spytam czy Otylia Jędrzejczak psuje Ci przyjemność oglądania pływania ? Czy druzyna Wisły Kraków odbiera Ci chęć oglądania Ligi Polskiej ? Jeśli wogóle coś oglądasz poza skokami narciarskimi.
(29.11.2004, 03:00)
Clioja tu czegoś nie rozumiem (hyhy, spać nie mogę :)) - to Ty chcesz powiedzieć, że zanim Małysz zaczął dobrze skakać, to skoki się fajnie oglądało, a teraz już nie? Czy chodzi Ci o to, że skoro Małysz już dobrze nie skacze, to się nie ogląda fajnie? Bo jeśli o to pierwsze - to zgadzam się z Tobą w 100%. Tylko że gdy JA napiszę, że "Małysz zepsuł mi oglądanie skoków", zaraz się robi na mnie nagonka i jestem wyzywana od najgorszych...
No nic, dobrej nocy.
(29.11.2004, 00:37)
air showJa też idę spać. Ktoś mógłby się zapytać o co mi właściwie chodzi. Odpowiem: O te rozbudzone nadzieje i pragnienia i związane z tym rozczarowania. Kiedyś nie kibicowało się naszym, źle mówię, kibicowało się, ale bez zbytniej wiary w jakikolwiek sukces, za to podziwiało się innych a skoki oglądało się dla skoków. Jak dla mnie to Małysz to wszysko zepsuł, zabrał radość z oglądania skoków i już długo nie będzie tak jak dawniej.
(28.11.2004, 23:40)
ClioJanne i tak jest najlepszy :)
(obiektywnie rzecz ujmując: teraz przynajmniej; dla mnie - zawsze)
Dobranoc wszystkim i miłej konwersacji panom Smith oraz Air Show. My z Pawlakiem idziemy spać (aczkolwiek nie razem :))
(28.11.2004, 23:32)
Clioczemu mam nie zaprzeczać?? wydaje Ci się, że gdyby Małysz nie zaczął dobrze skakać, ta strona przestałaby istnieć?? hehe.
(28.11.2004, 23:28)
air show@smith
Co do Nykaenena to nie widzę związku. Rzeczywiście zawodów było trochę mniej. To chyba tym bardziej trudno było zwyciężyć te 46 razy. A jeżeli sugerujesz doping, to inni też mogli z niego korzystać.
(28.11.2004, 23:24)
smithpytanko: czy kasai bedzie w 6 w trondheim ???
(28.11.2004, 23:13)
smithi jeszcze jedno kto nie zawodził???
sven- dzis w klinice
schmitt- nie moze sie odnalezc
hautamaeki- w 2003 miejsca w 5 dziesiatce
nykanen- jakby dzis bylo tyle konkursow co wtedy to rutkowski by zdobyl z 7 krysztalowych kul, nie mowiac o braku kontroli antydopingowej.
ahonen- rok 2002 ciagle laduje za bardzo w jedna strone i ciagle za blisko
mam wymieniac dalej???
clio nie zaprzeczaj bo dobrze wiesz jak jest.
(28.11.2004, 23:11)
air show@smith
Tylko, że żaden z nich nie był złoty
(28.11.2004, 23:08)
air show@Clio
No, zaobserwowałem, że Adam to mógłby Mattiemu co najwyżej buty czyścić.
To o oglądalności, to chyba nie do mnie, bo się nie wypowiadałem na ten temat
(28.11.2004, 23:05)
smithi kto tu rozpamietuje przeszlosć air???
malysz na olimpiadzie nie zawiodl bo zdobyl 2 medale.
(28.11.2004, 23:04)
Cliona takiej podstawie, że to jest SPORT. i prognozowanie po dwóch konkursach bynajmniej nie świadczy o rozsądku, jakim usiłujesz się tutaj wykazywać. A wydawać by się mogło, że skoro oglądasz skoki od Nykanena, powinieneś coś zaobserwować przez ten dłuuuuugi okres.
a co do wejść na stronę... dziecko, czy Tobie wydaje się, że nam tu chodzi o jakieś rankingi??? Robimy tę stronę dla Was, a nie Wy jesteście dla nas. To chyba oczywiste. Kto chce, ten tutaj zajrzy. Serwis istniał "przed Małyszem" i ludzie zainteresowani tutaj zaglądali. A że nie zaglądali ci, którzy o skokach nie mieli zielonego pojęcia - to dla nas o wiele lepiej.
(28.11.2004, 23:02)
air showI jeszcze jedno jeżeli już mówimy o przeszłości to przypomnijcie sobie ile razy Adam zawiódł. Mówię tu o 50 TCS, o olimpiadzie, gdzie nie udało się zdobyć złota, a srebro dzięki podpórce Hanniego, o zeszłym sezonie, gdy nie wygrał żadnego konkursu...
(28.11.2004, 23:00)
Pawlakale nim nie jest i do poziomu przed skoczkow duzo mu "brakuje", takie porownanie nie ma sensu.
(28.11.2004, 22:59)
air show@Pawlak
Nie napisałem, że jest przedskoczkiem tylko, że tak skacze jakby nim był.
(28.11.2004, 22:55)
air showDo smitha
Z mojej wypowiedzi możesz wyciągnąć wniosek, że dzieciakiem nie jestem. Ja nie mówię o pamiętaniu o wojnie, tylko o jej rozpamiętywaniu, a to zupełnie coś innego.
No dobrze, można być wdzięcznym Małyszowi za to wszystko i co? Mam go nie krytykować, mam wierzyć, że zdobędzie Puchar Świata albo obroni medal. Na jakiej podstawie?
(28.11.2004, 22:53)
Pawlak@air show
hoho, zwolnij
Co znaczy "Czy kogoś to teraz obchodzi co Małysz zdobył, skoro skacze jak przedskoczek?"
Po pierwsze to, ze Ciebie to moze nie obchodzic nie oznacza, ze nie ma innych osob dla ktorych to ma znaczenie i wiedz, ze jest OGROM ludzi, ktorzy sa i pozostana wdzieczni Malyszowi za to, co dokonal dla sportu
Po drugie to nie nazywaj go przedskoczkiem, bo mylisz pojecia szanowny wielki kibicu!
(28.11.2004, 22:52)
air showDo Ciri
Sama wypowiadasz się w czasie przeszłym: byliśmy z niego dumni, ale nie jesteśmy. I oczywiście nie chodzi mi o krzywdy doznane od Małysza, tylko o to ciągłe odwoływanie się do przeszłości. Czy te medale, albo kule mają wpływ na jego dzisiejszą formę? No chyba nie mają. Czy kogoś to teraz obchodzi co Małysz zdobył, skoro skacze jak przedskoczek? Jeżeli już to jest to jeszcze większy wstyd.
(28.11.2004, 22:47)
smitha co do redaktorow to przeciez dzieki malyszowi macie tyle wejsc na strone. gdyby nie on to juz dawno ta stronka poszlaby w *****. i na przyszlosc troche taktu panowie i panie
(28.11.2004, 22:47)
Pawlak@air show
wracajac do cytatu - spojrz z innej strony na to: tyle Malysz zrobil dla polskich skokow narciarskich dobrego - np. transmisje z kazdego konkursu w ogolnodostepnej tv (a nie tylko tcs, ms, czy Zakopane) czy bardzo dobra organizacja PS na naszej domowej skoczni z czego mozemy byc dumni jako Polacy.
I to sa tylko jedne z wielu przykladow dla ktorych nie mozna zapominac o sukcesach,wynikach Malysza i mowic, ze to jest nie wazne...
takie jest moje zdanie
(28.11.2004, 22:43)
smitha ja mysle ze air to zwykly dzieciak ktory chce zakozaczyc swoimi komentarzami. A co do rozpamietywania, to o wojnie pamietac trzeba, chyba ze twoi dziadkowie byli nazistami.
(28.11.2004, 22:42)
Ciriooo, zaczyna się filozoficznie, fajnie fajnie =]
No, może i polacy rozpamiętują stare krzywdy,a le nie o krzywdy ni wojny tu chyba idzie ino o Małysza a ten to nam chyba krzywdy żadnej nie wyrządził? Chyba przeciwnie - mogliśmy się troche dowartościować.Czy sie jest wielbicielem Adama czy nie - chyba nie można temu zaprzeczyć. Byliśmy z niego dumni, pammietajmy o tym.
(28.11.2004, 22:40)
air showDo Pawlaka
Jak ci się nie podoba mój tok rozumowania, to trudno. Polacy mają to do siebie, że żyją przeszłością, stąd to ropamiętywanie dawno doznanych krzywd, stąd to życie wojną, powstaniami, prochami poległych bohaterów i td. Nie twierdzę, że należy się odciąć od przeszłości, ale najważniejsze jest patrzenie w przyszłość. A wracając do mojego toku rozumowania nie ja to wymyśliłem, uważa tak lub uważało wielu filozofów, czy innych mądrych ludzi.
(28.11.2004, 22:33)
air showI muszę dodać, że to były piękne czasy, Adam wszystko zepsuł, zaczęły się nerwy, ciągłe przeżywanie rozczarowań. Jedyną wadą było to, że można było oglądać tylko TCS, MŚ i olimpiadę, ale jakież to było wielkie święto! Teraz jest eurosport, więc ci co się skokami interesują też mogliby je oglądać nawet bez dawno przebrzmiałych zwycięstw Małysza
(28.11.2004, 22:25)
PawlakClio - racja
wlasnie w takich sytuacjach widac bardzo dobrze podzial na kibicow dyscypliny sportu jaka sa "skoki Malysza" i kibicow dycypliny jaka sa "skoki narciarskie".
Szkoda slow i stukania w klawiature.... Ale co jest pocieszajace, ze za kilka lat jedni sie wykrusza, a drudzy pozostana nadal i beda kibicowac SKOKOM NARCIARSKIM, chyba nie trzeba pisac kto odpadnie z kibicowania?:P
a nastepujacy cytat: "nie ważne co było kiedyś, ważne to co jest dzisiaj" nadaje sie na kwadrat miesiaca, widac, ze kolega/kolezanka ma "rewelacyjny" tok rozumowania, brawo, tak trzymac!
(28.11.2004, 22:23)
air showJa oglądałem skoki jak jeszcze wygrywał Nykaenen i byłem jedyną osobą w akademiku, która przychodziła na świetlicę oglądać skoki (jeszcze w czarno białym telewizorze), więc uważam, że mam prawo się wypowiadać.
(28.11.2004, 22:20)
(naiwna?) Ciriskoki dla Adama czy nie dla Adama...średnio mądre rzeczy mówicie, jedno drugiego nie wyklucza (bycie fanem Małysza i skoków). Zgadza sie że teraz skacze gorzej, dużo gorzej, faktom przeczyć nie można. Każdy ma swoje pięć minut, być może jego już przeminęły, byc może jeszcze pokaże co potrafi. Nie ma sensu sie o to spierać. Ale w wierze w naszego skoczka nie widzę nic złego więc - dlaczego nie wierzyć? Czasami wiara a naiwność to nie jest to samo. Tak czy siak, z Adamem czy bez skoki mają swój urok. Ale chyba nie powiecie że lepiej bez? Nie skreślajmy go jeszcze. W końcu sport ma to do siebie że jest nieprzewidywalny więc nie przewidujmy. Po prostu kibicujmy. I tyle.
(28.11.2004, 22:20)
Cliono, to ja proponuję, by wszyscy Ci, którzy zaczęli oglądać skoki przez Adama i dla Adama, teraz dali sobie spokój. I dali spokój nam - fanom skoków.
(28.11.2004, 22:07)
air showJestem z tobą Realistko, nie ma na co liczyć, Adam się skończył i nie będzie w czołówce. Po co przypominacie te 3 kule, nie ważne co było kiedyś, ważne to co jest dzisiaj, a dzisiaj Małysz jest słabym skoczkiem
(28.11.2004, 21:47)
REALISTKA!!Małysz i krysztalowa kula.... nie te lata!! :D <lol2> <hahaha> z nim jush koniec i NIE WMAWIAJCIE SOBIE ZE JESCZE BEDZIE SKAKAL BARDZO DOBRZE BO TO NEI PRAWDA!! TO KONIEC I BYLO TO WIDAC ROK TEMU I TERAZ!! POZDRAWIAM WSZYSTKICH NAIWNYCH:D
(28.11.2004, 21:00)
christianeyh... a Rok znowu niezbyt;/ ale i tak dobrze:) wiecie co, jakbyście sobie tak sami poskakali z 200 m, to wtedy bluzgalibyście na Adama i innych?.... nie sądzę;]
jaki wstyd?? jaki wstyd?? po tylu latach to nawet Svenowi przecież kolana wysiadły...
(28.11.2004, 20:57)
Jagaciarz@Kolka-Chodzi Ci o Primoza Piki?:))))))
(28.11.2004, 20:15)
KolkaWydaje mi się, że ani polscy skoczkowie nie są dobrze przygotowani do sezonu, ani TVP... Szkoda :(
(28.11.2004, 19:28)
smithdalem w profesjonalu ze adam bedzie w szóstce, no ale trudno bo i tak mi nie weszla fiorentina.
w trondheim adam wygra na bank. po prostu blad kuttina ze nie zabral ich na 120. ale chlopcy sobie poskaczą i adam pokona ahonena i kogo tam chcecie.
(28.11.2004, 19:09)
ZosiaNie przekreślajmy adama- on jeszcze pokaże co potrafi!!!
P.S. grastulacje i wielkie brawa dla Janne!!!Tak tylko trzymać!!!
(28.11.2004, 18:22)
KaCzYNie można powiedzieć że Adaś przestał umieć skakać !! Jeszcze przecież zna Te wszystkie techniki skakania...ale zawsze są te Lepsze i Te Gorsze chwile, tak jak w każdym sporcie.Adaś teraz przeżywa może i te gorsze, ale zobaczycie jeszcze sie odbuduje i będzie szybował Daaaleeekooo ;) Panie Adamie...Wszystkiego co najlepsze !! Będzie Dobrze !! Trzymamy za Panem :) Pozdro !!
(28.11.2004, 18:12)
stylko 1 filmik z dzisiaj?
(28.11.2004, 18:09)
kasianiemartw się adam to dopiero początek jeszcze pokażesz wszystkim jak ty wygrywasz!trzymam za ciebie kciuki!!!
(28.11.2004, 17:47)
TAMIfinofanka niepowiem finowie napewno by się cieszyli, że mają takiego zagorzałego kibica jak ty...straszne...Izolda jestem z Tobą !
(28.11.2004, 17:43)
PewnyMalysz wroci na TCS i na MS. Zobaczycie, radze zapamietac te slowa.........
(28.11.2004, 17:32)
Pawlak@realista
a czy ja w swojej wypowiedzi dalem cytat z Twojego komentarza? Nie!
Ale specjalnie napisze raz jeszcze, tym razem jasniej,: "IM GORSZE SKOKI ADAMA TYM POPULARNOSC SERWISU CORAZ BARDZIEJ SPADA" - to chyba oczywiste tak jak to, ze zainteresowanie skokami jest mniejsze latem niz zimą.
To takie porownanie, rozumiesz? :P
PS. Nie krzycz
(28.11.2004, 17:28)
wieslawsa juz filmy? Kiedy beda?
(28.11.2004, 17:18)
realistaA CZY JA MÓWIŁEM COŚ O LECIE I ZIMIE?
PRZECZYTAJ MÓJ KOMENTARZ UWAŻNIEJ
(28.11.2004, 17:16)
Pawlak@realista (pseudo ;-))
hmm, moze odpowiem tak, :...a im brzydsza pogoda tym mniej turystow na urlopie - to chyba oczywiste, tak samo jak to, ze w wakacje zainteresowanie skokami jest mniejsze niz zima
(28.11.2004, 16:43)
małafinofanko...wstyd mi za ciebie troche.... mimo, ze samam mam 13 lat, a ty nie wiem ile, ale jak 3 letnie dziecko sie zachowujesz zlekka... tez sie ciesze, ze aho wygral, ale bez przeady... i po co krytykowac adasia, skoro to poczatek seznou, dopiero chyab 8 skokow na K120... wszytsko sie moze zdarzyc
(28.11.2004, 16:34)
JagaciarzCo wy macie do Ahonena? Bardzo fajny gosc(przynajmniej takie sprawia wrazenie),a ze sie nie usmiecha?I ze ma tyle fanek w tym serwisie?:)(chociaz to chyba troche jego wina:)
Na mnie zawsze robil jak najbardziej pozytywne wrazenie,ale az w takim gazie jak obecnie go jeszcze chyba nie widzialem mimo ze skoki ogladam nie od dzis,a Janne od 10 lat to najscislejsza czolówka.
A co do Adama-jestesmy caly czas z Toba i to sie nie zmieni,wiec nie ma chyba sensu sie powtarzac w tej materii.
Pozdro
(28.11.2004, 16:33)
FiloWidzę, że Adam nie pokazuje na razie zbyt wiele, ale nie jest to dla mnie powód, żeby tak się po nim wyżywać (jak to już niektórzy zaczęli, patrz Onet.pl). W końcu to nie jest jakaś maszyna, czy już wszyscy zapomnieli o 3 kryształowych kulach? Wg mnie po tak udanych sezonach na wiele nie można liczyć, ale Małysza zawsze będę szanować, tak jak innych skoczków zresztą:)
(28.11.2004, 16:30)
Cliowolę nie wyrażać się nt. inteligencji ludzi, którzy po pierwszych konkursach prognozują na cały sezon.
(28.11.2004, 16:15)
MAŁYSZ TO MISTRZMAŁYSZ TO MISTRZ
(28.11.2004, 16:15)
Ewka@finofanka
Wszystkiego dobrego kochanie z okazji urodzinek! Ile to już wiosenek liczysz? 12? 13? A może Ty się dopiero dzisiaj urodziłaś? :) Ach te dzieci...FIONOFANKA WSTYD!!!
Bravo Killer :D
(28.11.2004, 16:15)
abc@realista, a inne serwisy o skokach będą więcej warte niż ten? Ten jest najlepszy.
(28.11.2004, 16:14)
KrófskoNieważne jak ktoś zaczyna,ale jak KOŃCZY!!!Adam będzie dobrze!!!
(28.11.2004, 16:12)
NatalieSzkoda że Liegl nie wygrał ale cieszę się że Morgi był tak wyskoko;)
(28.11.2004, 16:11)
realistaALE Z WAS MUŁY
IM GORSZE SKOKI ADAMA TYM POPULARNOSC SERWISU CORAZ BARDZIEJ SPADA
ZAPAMIETAJCIE MOJE SŁOWA TEN SERWIS BEDZIE WART MNIEJ NIŻ ZERO
(28.11.2004, 16:10)
trinityMartin znowu 40.....
(28.11.2004, 16:09)
KillerDo Finomanki!!! Ja też gratuluję Janne,ale myślę,że nie powinnaś krytykować Adama,bo to dopiero początek sezonu.Adaś nie martw się są jeszcze kibice,którzy w ciebie wierzą!!!p.s.Janne i tak straci pozycję lidera,jak Adam odzyska formę.Pozdroofka :o)
(28.11.2004, 16:09)
NumajeAcha! To glupie wyzywać skoczków, gdy są lepsi od Adama. A oceniać ich charakter czy sposób bycia, kiedy się ich wcale nie zna - to tez nie na miejscu. Nieladnie!!!
(28.11.2004, 16:08)
natya adam nie musi zawsze wygrywac to nie automat :P
(28.11.2004, 16:06)
NumajeWedlug mnie nie nie ma się czego wstydzić Adam!!! Zresztą awansowales na 17 miejsce w klasyfikacji generalnej.
Co to i tak jesteś najlepszy.
Ostatnio Polka w biegach narciarskich zajęla 17 i chyba 19 miejsce, w czym komentarorzy upatrywali pocieszenia... Ja tam wolę oglądać skoki, bo wszyscy skoczkowie są super, że wogóle weszli na górę skoczni. To jest odwaga. Gratuluję Ahonenowi i wszystkim innym.
(28.11.2004, 16:06)
Izolda@finofanko
Jaki wstyd?A jak wg.ciebie ma skakac skoro tak malo skokow oddal na tym obiekcie?Ty sie lepiej zastanow zanim cos napiszesz,jak czytam takie durne komentarze to mnie krew zalewa.
Gdyby Malysz od tygodnia trenowal w Kuusamo jak Ahonen to tez by tak skakal!!!
Wiec daruj sobie ,tylko tobie powinno byc wstyd
(28.11.2004, 16:05)
Konieczny GrzegorzWitam!
Adam Małysz jest na miejscu 19-stym. Trzymamy kciuki za niego, ponieważ na pewno ma nadzieję, że zdobędzie KRYSZTAŁOĄ KULĘ! Nie raz będzie się starał być na PODIUM!
Dziękuję.
(28.11.2004, 16:03)
skokomankaahonen to ****** ktory nawet jesli zwyciezy to nie umie sie smiac
zal mi adasia ale wierze ze bedzie jeszcze nejlepszy!!!
(28.11.2004, 16:01)
finofankaJuhhu! Janne znowu najepszy!! DZIĘKI ci Janne dzis mam urodziny a twoje 1 miejsce to dla mnie super prezent! Oby tak dalej! ! ! Wszyskiego dobrego tym ktorzy jak ja kibicują Ahonenowi i innym FINOM !!
BRAVO JANNE !! -- ADAM WSTYD !!
(28.11.2004, 15:57)
Cliojakieś rozbieżne te poniższe komentarze...:)
BRAWO, JANNE!!! :)))
(28.11.2004, 15:53)
Dariaasiaczek15 ma racje, najłatwiej krytykować kogoś, kogo nie ma w pobliżu. Ja tam kibicuje Adasiowi i Finom, nie ważne czy są w szczytowej formie czy nie!
(28.11.2004, 15:52)
IlonAgratuluje Ahonen:)!!! ale szkoda ze to nie Bjoern wygrał :(
(28.11.2004, 15:50)
Assssssssiaczek15Jak macie za mało wyobraźni i zero wrażliwości to sobie piszcie takie głupopty, Ja wiem, że każdy z tych młodych chłopców sie stara, wkłada w to całe swoje serce, siły i uczucia i za to ich podziwiam. Wiekszość zaraz mnie tutaj sprzeklina, ale pisze to co myslę. Trzymam kciuki za powrót ni tylko Adasia ale innych skoczków do zyciowej formy. Pozdrawiam wszystkich, którzy się ze mna zgadzaja i tych którzy mają zupełnie odmienne zdanie. TRzymajcie kciuki za bohaterów! :)
(28.11.2004, 15:23)