Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Prace nad "Skokami Narciarskimi 2005" wkraczają w decydującą fazę. Wszystko wskazuje na to, że gra, podobnie jak jej poprzednia część wydana zostanie również po za granicami naszego kraju. O ile nie ma za dużo doniesień o polskiej wersji, to na stronach internetowych skandynawskich dystrybutorów gier komputerowych pojawiły się w planach wydawniczych informacje o pozycji "Ski Jumping 2005" - czyli, jak wskazują wszystkie znaki - zagranicznej wersji nowej sportowej produkcji zespołu L'Art.

Podstawowym elementem - na który została postawiona największa uwaga i który daję najwięcej przyjemności z grania - ma być realizm. Idealne mają zostać oddane wszystkie elementy wplywające na skok narciarskie. Po raz kolejny algorytmy lotu opracowane zostały w konsultacji z technikami Instytutu Lotnictwa.
Gracz będzie miał mozliwość kontroli nad skoczkiem we wszystich fazach, włącznie z etapem po lądowaniu - co jednak nie jest już nowością.

Dostepnych będzie kilka trybów rozgrywki - tradycyjnie już kariera, możliwość startu w pojedynczych zawodach czy trening. Autorzy nie zapominają również o trybie gry wieloosobowej: przez Internet, LAN czy wreszcie w trybie Hotseat, dla osob z ograniczonym dostępem do sieci.
Gracze będą mogli rywalizować na 45 skoczniach odwzorowanych na podstawie dokładnych planów.

Każdy sequel już z założenia powinien być lepszy od poprzednika pod wzgledem graficznym. Nie inaczej ma być i tym razem. Engine gry oparty zostanie na sprawdzonym sliniku Render Ware. Innowacją techniczną ma być efekt "outdoor light scattering", czyli modelowania rozpraszania światła oraz otoczenia skoczni. Ma to być kolejnym krokiem do zwiększenia realizmu gry.

Jak wiadomo, nie ma nic za darmo. Wraz z poprawą opcji graficznych wzrosną wymagania sprzętowe. Aby pograć w "SN 2005", a przynajmniej aby w zobaczyć w całości efekty pracy grafików, trzeba będzie posiadać mocną maszynę. Minimalne wymagania sprzętowe to Pentium III 700 Mhz, 128 MB pamięci RAM, karta graficzna 64 MB RAM.

W krajach Skandynawskich premiera gry planowana jest na listopad. Jak bedzie w Polsce, przekonamy sie juz niebawem.

Zdjęcia ilustrujące wyżej opisany efekt modelowania światła i otoczenia oraz więcej informacji o grze w naszym serwisie o grach www.gry.skokinarciarskie.com >>
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« wrzesień 2004 - wszystkie artykuły
Komentarze
brak komentarzy
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
"Skoki 2005" - kolejne informacje

"Skoki 2005" - kolejne informacje

Kalendarium
Timi Zajc
Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich