Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Po dwumiesięcznej terapii na tzw. "syndrom wypalenia", Sven Hannawald opuścił klinikę i powrócił do domu w Hinterzarten, gdzie w gronie rodzinnym będzie dochodził do siebie. Niemiecka prasa podaje również dość sensacyjną wiadomość, iż Sven Hannawald rozstał się ze swoją dziewczyną Suską. "W poniedziałek wyprowadziła się z mieszkania" - donosi magazyn "Bunte". Sven Hannawald jest więc znowu wolny. Czy w jego nowym życiu znajdzie się miejsce dla skoków? - zastanawia się portal skispringen.de.

Powrót Hannawalda do skakania wydaje się bardzo niepewny. "Jesteśmy jedynie w kontakcie telefonicznym. Nie da się przewidzieć, kiedy Sven do nas wróci. Nie mogę wypowiadać się na ten temat z optymizmem, ale nie byłbym pewny czy zobaczymy go jeszcze w roli skoczka" - oświadczył trener Wolfgang Steiert. "Nie potrafię już zacząć trenować. Presja jest zbyt duża" - powiedział Hannawald swojemu managerowi Wernerowi Heinzowi.

Wydaje się, że Niemiecki Związek Narciarski już spisał Svena na straty. Rudi Tusch, Dyrektor Techniczny Niemieckiego Związku oświadczył, że "Sven Hannawald na pewno nie wystartuje w następnym sezonie, będziemy lekko osłabieni".
Czy pesymizm, który ogarnia zewsząd osobę Svena, nie przeszkodzi mu w pozostaniu przy skakaniu, pokaże czas...
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« lipiec 2004 - wszystkie artykuły
Komentarze
Clio
Oczywiście, że można. Może sam powinieneś spróbować...
(01.08.2004, 23:15)
Adam_Małysz
emu ja nie patriota ja prawdziwy polak i zawsze będe na 1-szym miejscu stawiał Polaków bo ja kocham swój kraj.O królu skoczni adasiu to ty się nie wypowiadaj.Polacy są najlepsi.
Ostatni mój tekst
Zakopane 2002
80 tys widzów w sobote
a 60 tys w niedziele
oni przyszli na hannawalda?
a prezydent?
nie , prszyszli tylko by zobaczyć adasia w akcji i to jest najwazniejsze
mozna lubić hannawalda
ale nie wolno kibicować mu by wygrywał z adasiem
(01.08.2004, 13:27)
Emu
Dzięki, Clio :)
(31.07.2004, 12:51)
Clio
Wydaje mi się, że ten portal nosi nazwę SKOKI NARCIARSKIE COM. Nie ADAM MAŁYSZ COM. Emu, trzymaj się dzielnie, jestem z Tobą :)
(30.07.2004, 22:44)
Emu
Adam_Małysz - nie obrażaj ludzi uważających się za patriotów karykaturą patriotyzmu. Przepraszam, że tak ostro, ale też mi raczyłeś ubliżyć.
(30.07.2004, 19:32)
Adam_Małysz
emu zmien sobie obywatelstwo i nie obrazaj krola skoczni adama:)
(30.07.2004, 18:44)
Zenon Wichura
Emu - jest też powiedzenie, że nie wygrywasz srebra, tylko przegrywasz złoto...
(30.07.2004, 15:49)
Emu
A o wolności słowa słyszałeś?
(30.07.2004, 14:45)
Adam_Małysz
ja chce tylko jednego : ABY NIKT NIE GADAŁ ZE NIE KIBICUJE I NIE LUBI ADAMA MAŁYSZA NA NAJLEPSZYM POLSKIM PORTALU O SKOKACH!!!
(30.07.2004, 13:08)
Emu
A ja słyszałam, że w sporcie najważniejsze jest, by brać udział, a nie tylko wygrywać, a więc liczą się wszyscy zawodnicy... słyszałam o czymś takim, jak idea fair play, która nakazuje szanować konkurentów... Chyba źle słyszałam.
@ Red - jak już się chcesz popisywać, to mogę ci przypomnieć, że była taka osoba jak Emilia Plater, że moja babcia brała udział w Powstaniu Warszawskim... Ale tak z głębi serca to ja ci naprawdę życzę, byś nigdy nie musiał o polskość walczyć. Dziś patriotyzm nie ma zabijać, dziś patriotyzm to działanie, aby w kraju było lepiej, abyśmy mogli być dumni z naszego kraju, a nie tylko powtarzać dowcipy o złodziejach samochodów... Oczywiście sport jest dla mnie oczywistą częścią nowoczesnego patriotyzmu, ale nie jako modły do jednego zawodnika, tylko jako promowanie sportu wśród młodzieży.
(30.07.2004, 12:32)
Clio
Hm, mnie się wydaje, że sport to sport - nie TYLKO zawodnicy, którzy go tworzą. Nie można sportu utożsamiać z jednym sportowcem. Dla mnie jest to zupełnie oczywiste. Człowiek lubi skoki, bo sprawia mu przyjemność oglądanie ich. Odlądanie wszystkich skoczków w kwalifikacjach. Oglądanie każdego jednego skoku w serii 1-ej, a potem w finałowej. Coś mi się widzi, że tam poniżej wpisali się ludzie, którzy przychodzą na skok Małysza, a potem mienią sie wielkimi fanami skoków narciarskich. Zupełnie bezpodstawnie...
(30.07.2004, 12:11)
Graskon
ja tego nie rozumiem - jak można kibicować i Adamowi i Svenowi? Znaczy jak wygra Adam to jest fajnie, a jak wygra Sven... też jest fajnie? Przecież to zaprzeczenie ideii sportu, która mówi, że każdy kibicuje JEDNEMU konkretnemu zawodnikowi, bo tylko JEDEN może wygrać i być najlepszym.
(30.07.2004, 11:25)
Clio
No popatrz, Emu, czego się o sobie dowiadujemy. Moim zdaniem to już najpłytsze co może być - obrażanie cudzego wyglądu. Panom już podziękujemy za dyskusję.
(30.07.2004, 11:13)
Adam_Małysz
clio i emu to pewnie głupie blondyny którym się nie podoba adaś małysz bo wola "pieknego" hanniego
(30.07.2004, 11:04)
Zombie men
Ja się skokami interesuję od ponad 10 lat, kiedy to nikt o Małyszu nawet nie śnił. I przez to nie rozumiem jak można mówić, że Adam zespsuł skoki? Chyba dzieciaczki nie pamiętacie co było przed nim w polskich skokach. To była katastrofa, tragedia i blamaż. I wtedy nadszedł Adam, który pokazał całej czołówce, gdzie ich miejsce. I jak w związku z tym nie kibicować jemu i tylko jemu? On zrobił dla polskiego sportu więcej niż ktokolwiek inny - on wypromował sport, który był prawie zapomniany. I za to chwała mu na wieki. A Sven? To tylko laleczka, która nie umie pogodzić się z porażką.
(30.07.2004, 11:01)
Red
Kobiety mają inne poglądy niż faceci na Sport chyba. Jak można Polakom nie kibicować? Oczywiście Norom, Szwedom, Finom kibicuje, ale chce aby Tonio Tajner :-) skakał lepiej i wygrywał.
Może to spowodowane jest tym, że głównie mężczyźni walczyli o Polskę i w genach mamy Polskość. Nie wszystkie kobiety to rozumieją. Ale są na szczęście takie, które na 1 miejscu stawiają Polaków i polskie reprezentacje.
(30.07.2004, 10:37)
Emu
Podbijanie bębenka i popisywanie się... :| Teraz już nie wierzę, żeby tu coś było na serio. A poza tym brawo Clio; mogę się tylko podpisać mimo trochę innej listy ulubieńców. ;)
(30.07.2004, 10:12)
Adam_Małysz
@kozialnge
oczywiscie jesli adas zakonczy kariere i nikt nie bedzie z Polaków dobrze skakał to ja przestanę oglądać skoki
bo po co ogladać mi jakichś niemców czy finów
(30.07.2004, 09:41)
Adam_Małysz
karine jesli jestes polska i nie kibicujesz polakom to jestes zdrajca narodu
zmien se obywatelstwo na niemieckie:)
(30.07.2004, 09:36)
KoziaInge
juz przestancie sie rozprawiac nad tym ze Hann taki przystojny i cudowny i ze taki zal ze moze nie wrocic....czy wy tylko dla jego urody go lubicie?a jakby mial garb, jedno oko wieksze i zolte zeby to wasza reakcja pewnie bylaby zupelnie inna!nie przepadam za Svenem, ale jest mi go zal....i prosze was bez komentarzy ze Sven jest okropny do odmu,liczy sie tylko Malysz....trzeb umiec i wygrywac i przegrywac......Malysz nie bedzie wiecznie skakal....a co,potem przestaniecie ogladac skoki?zastanowcie sie czy robicie to dla wynikow lub urody skoczkow czy tez dla samej przyjemnosci i piekna tego sportu!
(30.07.2004, 09:24)
Clio
Nacjonaliści - nic poza tym.
Jest pewna różnica między pasją dla sportu, a wpatrywaniem jak w obrazek w jednego zawodnika.
A co do kibicowania na jednakowym poziomie... Cóż, otwarcie powiem, że moi ulubieńcy to Janne Ahonen, Martin Schmitt, Sven Hannawald, gdzieś po drodze cała fińska ekipa... Od samego początku. A Adam Małysz...? Cóż, obawiam się, że ON MI SKOKI ZEPSUŁ. Tak, dokładnie tak. Przez niego w naszym kraju pojawili się ludzie jak ci, którzy wpisali się tam poniżej. Którzy skoki sprowadzają do Małysza. Dla których ten sport bez Małysza nie istnieje. Żałosne...
(29.07.2004, 22:48)
ZP
Karine swieta racja.. wiekszosc tzw. "zagorzalych fanow Malysza" jeszcze kilka lat temu nie miala o nim bladego pojecia, a tych ktorzy krytykowali jego tragiczna forme bylo jeszcze wiecej.
Dajmy sobie spokoj z mowieniem kto ma komu kibicowac. Wazny jest duch sportu i przyjazni :)
(29.07.2004, 21:06)
Karine
Większość was zaczęło oglądać skoki dopiero po tym pamiętnym udanym sezonie Adama więc niech nikt nie piepszy jaki skoczek jest w jego poczuciu fajny a jaki gorszy bo to nie ma sensu! Ja kibicuje tylko skoczkom niemieckim a w szczególności Svenowi choć jestem Polkom! Czy to jest jakieś nienormalne w waszym odczuciu???
(29.07.2004, 20:41)
Berta
przestańcie się smucić jest jeszcze tylu skoczków którzy w niczym nie ustępują Hanniemu np.Schmitt lub Goldi
(29.07.2004, 19:48)
Malika
Mam nadzieję żę Hannipowróci do skakania to najlepszy, najprzystojniejszyi najbardziej utalentowany skoczek niemiecki!!!Szkoda jeżeli miałby sie więcej nie pojawić na skoczni :-(((
(29.07.2004, 19:46)
sven do domu!!!!!!!
@ljoekelsoey zgadzam sie z toba w 100%
najlepszy i najwazniejszy w naszym kraju jest adaś małysz i inni polscy skoczkowie
(29.07.2004, 19:37)
Ljoekelsoey
Oczywiście lubie innych skoczków np. lubię Roara Ljoekelsoeya ale jeśli są oboje w konkursie to bardziej kibicuję Adamowi Małyszowi.
(29.07.2004, 19:02)
Ljoekelsoey
Ja się ciesze tylko wtedy gdy wygrywa Adam Małysz.Gdy wygrywa ktoś inny to się nie cieszę.Chyba ,że Adama Małysza nie ma w konkursie to wtedy kibicuję komuś innemu.Ale gdy Adam Małysz startuje to zawsze jemu kibicuję.
(29.07.2004, 18:58)
Emiltek
Sen wariata: Można, dwóm albo wiecej Polakom:)
(29.07.2004, 17:03)
Emu, też wnerwiona
Trafiła kosa na kamień... :[ Przepraszam, ale "niedorzeczne" to argument po prostu nie do udowodnienia. Wiesz, był kiedyś taki kraj, w którym swego czasu uważano, że to przecież niedorzeczne nie popierać ustroju. Więc jeżeli ktoś przypadkiem nie popierał, wcale go wówczas nie wysyłano do łagru. Tylko do psychiatryka... bo przecież musi być szalony, żeby nie widzieć, że żyje w najlepszym systemie politycznym...
(29.07.2004, 16:13)
Sen wariata
ZP masz całkowitą rację, ale powtarzam, że nie można kibicować dwóm zawodnikom w takim samym stopniu.
(29.07.2004, 15:34)
ZP
@xxx wnerwiony - kwestia kibicowania, lubienia i posiadania argumentów ideologicznych przeciw komus to trzy rozne rzeczy. Ktos moze sie nie zgadzac z opinia Malysza, np. odnosnie skokow kobiet, ale to juz inna dziedzina, wykraczajaca poza samo kibicowanie. Ktos inny moze znac jakiegos skoczka osobiscie przez co wzrasta do niego sympatia, wiec dlaczego mialby sie nie cieszyc z jego zwyciestwa? Zalozmy, ze Twoj przyjaciel z Norwegii wlasnie odnosi zwyciestwo np. w konkursie plywackim, czy nie bedzie naturalna radosc z jego wygranej? Podobnie bywa ze skoczkami. Dla kogos idolem moze byc Malysz, bo godnie reprezentuje Polske, dla kogos innego Hannawald, bo ma gleboka dusze i dokonal w sporcie wielkich rzeczy, a jeszcze dla kogos innego Martin Schmitt, bo ma dobre serce i pomaga innym. Nie mozna nas wlozyc do jednej szufladki. Kazdy przypadek trzeba rozpatrywac indywidualnie, bo powierzchownosc do niczego nowego nie prowadzi.
(29.07.2004, 15:30)
San wariata
Ja sam np. lubię Goldiego, Morgensterna i Ahonena, co nie znaczy, że im kibicuję na równi z Adamem. Jemu zawsze będę kibicował w pierwszej kolejności.
(29.07.2004, 15:30)
Sen wariata
A ja nie chciałem wywoływać kłótni. Chciałem tylko powiedzieć, że nie można kibicować i Adamowi i Svenowi w takim samym zakresie! Albo jest się fanem jednego, albo drugiego. I oto wszystko.
(29.07.2004, 15:24)
xxx-wnerwiony
@red oczywiscie ze nie chcialem by sie cos stalo svenowi przed jego skokiem mowilem zeby sie wywalił i to się udało
do emu:jestes kobieta?hmm...MOJE ZDANIE JEST TAKIE TEN KTO NIE KIBICUJE MAŁYSZOWI NIE JEST PRAWDZIWYM POLAKIEM CI CO GO NIE LUBIA MU ZAZDROSZCZA FORSY,SAMOCHODOW BO TO SIE TYLKO DLA NICH LICZY A NIE RADOSC KTORA SPRAWIA NASZ ADAŚ MAŁYSZ:)proponowałbym ci kobieto przeniesienie sie do niemieckiego serwisu bo to niedorzeczne by nie lubic adasia małysza
(29.07.2004, 15:16)
Emu
@ xxx - może zaczniesz wystawiać certyfikaty polskości? Jakie są warunki? Kibicowanie Małyszowi? Odpowiednie wyznanie? Brak przedków podejrzanego pochodzenia? Na szczęście nie ma czegoś takiego jak "prawdziwy" albo "nieprawdziwy" Polak, jesteśmy tym, kim się czujemy.

Jakby co - Na pewno nie mam jakiejś antypatii do drużyny polskiej jako takiej, bardzo się cieszyłam z medali na MŚJ. Ale Małysza nie lubię za jego zdanie o skokach kobiet. Straciłam szacunek do osoby, która wygaduje, że kobieta w kombinezonie jest be, bo nie widać, że to kobieta. :[
(29.07.2004, 15:05)
Emiltek
Red: popieram ja tak samo zawsze POLSKA!!:)
(29.07.2004, 14:35)
Red
@xxx: w sumie ja się cieszyłem jak Grecy se samobója wbili, więc chyba to to samo. Ale mam nadzieję, że ciesząc się z upadku Svena nie chiałeś/chciałaś by mu się coś stało. Wtedy to jeszcze zrozumiem.
(29.07.2004, 14:29)
Red
Mogę się włączyć?
W skoku wzwyż kibicowałaś Sotomayorowi a nie Partyce? W sztafecie 4x100 m nie trzymasz za Polaków?
ZAWSZE kibicuje Polakom. A jeśli lubię którąś z "obcych" drużyn lub jakiegoś "obcego" sportowca, to oczywiście trzymam mocno za niego kciuki, ale nie wyobrażam sobie, że chciałbym, aby on pokonał Polaka w bezpośredniej konfrontacji.
(29.07.2004, 14:27)
xxx
@sen wariata zgadzam sie z toba w 100%
majac do wyboru małysza i svena czy innego obcokrajowca kazdy prawdziwy polak wybierze adasia ja sie bardzo cieszyłem gdy swen sie wywalił na igrzyskach bo to dalo srebro adasiowi :)
(29.07.2004, 12:34)
ZP
Niewiarygodne ale prawdziwe. Moze posiadam jakies nadludzkie zdolnosci, ale dla mnie zwyciestwo Svena czy Adama jest zawsze ogromna radoscia. A gdybym miala kibicowac wedlug stereotypow np. Polak - Niemiec, rownie dobrze podazajac takim tokiem rozumowania moglabym nie kibicowac Szwedom, Rosjanom czy Austriakom, albo tym co sa innego wyznania niz ja. To jest sport. Nie mieszajmy do niego polityki. Takie jest moje zdanie, a kazdego kibicujacego Adamowi i tylko Adamowi, Svenowi i tylko Svenowi, Funakiemu i tylko jemu, oczywiscie szanuje.
(29.07.2004, 11:34)
Sen wariata
Jak można kibicować i Adamowi i Svenowi? Przecież to Polak i Niemiec, to rywale, którzy zawsze ze sobą rywalizują. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić takiej sytuacji: dajmy na to, że to Sven zdobywa dwa złote medale w Predazzo, a cała Polska zgodnie mówi "Cóż może Adam nie wygrał, ale za to wygrał lepszy! Wygrał Sven, cała Polska gratuluje mistrzowi!" Nie wmawiajcie mi, że wtedy bylibyście równie zadowoleni, jak byliście po sukcesie Adama. Bo w to nie uwierzę...
(29.07.2004, 10:49)
Clio
Veockler - myślę, że to, komu kibicujemy, nie powinno Cię ani trochę obchodzić. Zwłaszcza jeśli dobrze życzymy jednemu z zawodników, dzięki którym tak bardzo fascynuje nas ten sport. Nie chcę wyrażać się drastyczniej.
ZP - ja doskonale wiem, że Hanni sobie na to zapracował. Obserwuję go od wieeeelu lat... :)
(28.07.2004, 23:29)
M.Manson
@Svenofazofanka jeśli nie masz nic do powiedzenia poza "hahaha" to lepiej już w ogóle się nie udzielaj.
(28.07.2004, 23:12)
ZP
@Clio - dzieki. Ale na te slowa on sam sobie zapracowal. Zycze mu wszystkiego co jest w tej chwili mu najbardziej potrzebne.
@Veockler - ja zadnego "Swena" nie znam. A kibicowac mozna i Adamowi i Hanniemu. Dla mnie jeden nie wyklucza drugiego. Pozdrawiam
(28.07.2004, 23:11)
Veockler
Ja rozumiem lubiecie Swena ale komu tu kibicujecie Swenowi czy naszemu Adasiowi?
(28.07.2004, 23:05)
Svenofazofanka
buhahahahahaha LUDZIE ALEŻ WY WRAŻLIWI JESTEŚCIE NA TE NEWSY
(28.07.2004, 23:00)
Clio
Biedny Hanni...
ZP - piękna wypowiedź; dziękuję - w imieniu fanów Hanniego, do których też się zaliczam.
Jeśli postanowił rozstać się ze skokami, to tylko jego decyzja - na pewno nie podjęta pod wpływem chwili. Możemy mieć nadzieję, że przemyśli sobie to wszystko jeszcze - i zastanowi, czy ma jeszcze szansę być szczęśliwym w tym sporcie. Jeśli nie, najlepiej będzie, jeśli rzeczywiście zamknie za sobą ten etap. I spróbuje być szczęśliwym w życiu poza skokami. Tego mu życzę.
(28.07.2004, 22:27)
Karina
Drażni mnie już temat "syndromu wypalenia" S.Hannawalda. Nie zazdroszę mu, dosyć że ma problemy ze sobą to jeszcze nie ma ani chwili spokoju. Ledwo mrugnie okiem a już media mają news. Dajmy mu wszyscy święty spokój, niech sobie odpocznie od skoków, wszędobylskich fanów a na pewno odzyska równowagę psychiczną. Życzę wszystkim tu zgromadzonym, sobie i Hannawaldowi dużo zdrowia ! Peace people :)
(28.07.2004, 22:26)
ZP
Ach ta szybko mijajaca wiara w skoczka. Jak sie jest zwyciezca, wszyscy sa przy tobie, gdy tylko potknie sie noga, nagle jakos tak pusto, a krytyków i cyników wiele. Niemniej jednak Hannawald osiagnal juz bardzo wiele, tyle ile sie zdarza tylko niektorym, wybitnym skoczkom. Nie musi sie tlumaczyc ze swojej zlej formy i syndromu wypalenia. 4 konkursy Turnieju Czterech Skoczni zdolal wygrac w historii skoków on. I tylko on. Czy to slaby psychicznie czlowiek? Tamto zwyciestwo wydaje sie byc wystarczajaca odpowiedzia. Dla mnie nie musi juz nawet udawadniac jakiej klasy jest skoczkiem. Tamtych zwyciestw nikt mu nie zabierze.
(28.07.2004, 22:06)
Emu
@ Emiltek - niemniej Sven jest nadwrażliwy i nie róbmy z niego nie wiadomo kogo dlatego, że wpadł w depresję. Nie posądzam akurat Ciebie, nie! piszesz rozsądnie, choć się z Tobą nie zgadzam. Ale dla co po niektórych svenofobów akurat WSZYSTKO jest argumentem na rzecz tezy, że Hanni do bani.
(28.07.2004, 19:51)
Emiltek
Emu: Miewalem załamki owszem ale nie takie zeby mnie do kliniki na wiele tygodnii zamykać i ja gdybym w jakiejs dziedzinie był 24 na świecie to bym z radości skakał wiem że dla niektórych liczy sie tylko 1 miejsce ale nie kazdy może być pierwszy i gdyby wszyscy przegrani trafiali do klinik to nie wiem co by sie na tym świecie działo. pozdrawiam.
(28.07.2004, 19:23)
fanka_niemcOw
Sven wszystko bedzie dobrze...:D Jestem pewna ze poradzisz sobie z tym kryzysikiem , a Suską to sie nie przejmuj widocznie nie byla ciebie warta,ah.... kto zrozumie kobiety...:)),tak bywa.Mam nadzieje ze bede cie mogla jeszcze ujrzec jak stajesz na podium.
(28.07.2004, 19:02)
Pawlak
@we are the champions adam
teraz to przesadziles, za kogo sie uwazasz, zeby beztalenciem nazywac 17-krotnego zwyciezce konkursow PS czy triumfatora TCS??
przykto mi to stwierdzasz, ale ta wypowiedzia potwierdzasz stereotyp typowego "maloszomaniaka", ktory dowiedzial sie o skokach w grudniu 2000 r. i ktory to nie interesuje sie skokami narciarskimi, ale tylko i wylaczenie obchodzi go jeden skoczek, przykre to, ale prawdziwe niestety... Szkoda, rowniez, ze takie poglady jak Ty maja nie ktore wyzej postawione osoby....
I druga sprawa. Jezeli wejdziesz na serwis informacyjny np. www.tvp.pl to czy widzisz tam wiadomosci tylko z Polski? chyba nie, a przeciez to jest jak najbardziej Polska strona. Nie uwazasz, ze to jest troche podejrzane? :)
(28.07.2004, 18:30)
we are the champions adam
a kogo obchodzi jakieś beztalencie z niemiec???to polski serwis i w nim najwazniejszy jest adaś małysz a nie jakies zalosne ahoneny czy sveny
(28.07.2004, 18:14)
Caroline
@Emu => święte słowa :* @Emiltek => poczytaj to sobie...
(28.07.2004, 17:21)
Emu
"Nie jest matką głupich nadzieja. A jeśli, tośmy wszyscy głupcami, bo żyć bez niej nie umiemy."
Niech żyją optymiści, niech żyją wierzący w szczere uczucia.
Co do tego, czy Sven jest słaby - podziwiam tych, którzy mu to zarzucają. :] Jesteście ludźmi o doskonałym zdrowiu, najwyraźniej ani razu w życiu nie byliście załamani. Tylko pogratulować.
(28.07.2004, 16:36)
xxxxx
Suska jak by Go naprawdę KOCHAŁA by Go pocieszała, a ona zaraz gdy Sven miał kiepski sezon zostawiła Go i to się nazywa miłośc?? a na SJP pisało że zostawiła Go dla Steiert, ale to tylko były plotki w gazetach czy na niemickich stronach skoków narciarskich!!!Żal mi jest Hanniego ale mam nadzieję że jeszcze bedzie skakał i stawał na największym stopniu podjum:] POZDRAWIAM WSZYTSKICH FANÓW SVENA!!!:]
(28.07.2004, 15:45)
Emiltek
Caroline: Nadzieja jest matka głupich:P
(28.07.2004, 15:40)
Gruffty
Sven do domu i tak wiemy ze najlepszy jest adam małysz:)
(28.07.2004, 15:39)
Stawy
Twardym trzeba być, a nie miętkim :-)
(28.07.2004, 15:23)
Caroline
A ja uważam, że Hanni jeszcze wróci na skocznię i wszyscy będą oglądać, jak będzie stał na najwyższym podium :D
(28.07.2004, 15:22)
Sophie
eee może i zobaczymy, ale tylko w pierwszych seriach!! na pewno w jakims konkursie wystartuje choćby z tego względu żeby się pożegnać !!! no chyba , że bedzie takim chmem że tego nie zrobi, a to będzie już poniżej krytyki!!!bynajmniej ja płakać nie będę jesli go na skoczni wiecej nie zobacze!!! buahaha on jest żenujący bleee
(28.07.2004, 15:21)
mb
obstawiam, że Hannawalda już na skoczniach w PŚ nie zobaczymy
(28.07.2004, 15:10)
Czerwony Baron
Pamiętajcie tylko o pewnej rzeczy: Hanni nie jest już zawodnikiem za młodym - 29 lat to u wielu skoczków czas emerytury. Nie wiem, czy będzie miał czas, by wyjść z tego dołka...
A Adam oczywiście rozbije konkurencję w tym sezonie. Kropka!
(28.07.2004, 15:07)
mmm_krakow
Jak Suska cały czas bredziła do dziennikarzy, że tak sie martwi, że coś się biedakowi może stać na skoczni, że chyba w końcu sam w to uwierzył i zaczął zlatywać na bulę. Może to i dobrze, że w końcu odeszła :)
Tyle że wyłażenie z doła trochę potrwa... Więc w tym sezonie Adaś jeszcze nie będzie miał z kim walczyć ;)
(28.07.2004, 15:00)
Sophie
buahaha koleś nie umie przegrywać!!! nie lubie go ale do tej pory mialam do niego szacunek i ceniłam go!!! ale po tym co tu jest napisane.......!!! żenada!! niech idzie koleś rowy kopać!!! frajer
(28.07.2004, 14:52)
svenistka
Sven, jeszcze wróci do skakania !! Wierzę w Niego !!! Tylko potrzeba mu będzie trochę czasu...Ale wróci !!! I żadne rozstanie, nawet z tą jego Suską mu w tym nie przeszkodzi ! Yeah !!! Czekamy Hanni....
(28.07.2004, 14:45)
ZP
Czerwony Baronie - juz kilka lat temu Hanni byl tez tak "obrazony na caly swiat" a potem popatrz co zrobil. Tamte wygrane z TCS czy Olimpiady mowia same za siebie.
(28.07.2004, 14:42)
Czerwony Baron
tak to jest, jak się nie umie przegrywać. Małysz, jak nie szło mu najlepiej wziął sobie "urlop", a co stało się potem w Predazzo wszyscy wiedzą...
Hanni chciałby być cały czas na topie, a jak to mu nie wychodzi to od razu denerwuje się, mota klątwy na trenerów i obraża się na cały świat. W ten sposób formy się nie odzyskuje...
(28.07.2004, 14:08)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Hanni na drodze do zdrowia
Hanni na drodze do zdrowia

Hanni na drodze do zdrowia

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich