Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Uraz kolana, jakiego nabawił się w Lahti Anders Fannemel, okazał się poważniejszy niż początkowo sądzono. W związku z tym Norweg rezygnuje z udziału w zawodach na Holmenkollen.

Fannemel podczas konkursu w Lahti naciągnął sobie ścięgno poniżej rzepki. Z powodu tego urazu zrezygnował ze startu w Kuopio, z kolei w Trondheim zajął odległe 25. miejsce. Jak poinformował szef norweskich skoków, z kolanem nie jest najlepiej:

- Anders Fannemel nie wystartuje na Holmenkollen. Jego miejsce zajmie Kenneth Gangnes. Z kolanem nie jest dobrze, a on zrobi co może z myślą o Planicy i przyszłości. To trudna decyzja, ale takie jest czasami życie - powiedział Clas Brede Bråthen.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« marzec 2015 - wszystkie artykuły
Komentarze
KK
@Glon i @Marcin - fajnie jest, ale dla was - bo wy macie czas ślęczeć i wetować portale w poszukiwaniu informacji, kto gdzie pojedzie na zawody. Typujecie x2 tak zupełnie w ciemno? Jaaasne ;) Nie wszyscy ten czas mają
(14.03.2015, 15:52)
mua
Bo ta kontuzja nie pozwala mu na bezpieczne skakanie, hmmm?!
(14.03.2015, 13:12)
fajnymarcin0
o.k, w takim razie, bo w tablicy wyników po seri finałowej Fannemel jest 28 , pod artykułem, natomiast w przypadku 25 miejsca wszystko się zgadza.
(14.03.2015, 13:10)
Andrzej Mysiak
@fajnymarcin0 - Anders w Trondheim zajął 25 miejsce, a nie 28. W tabelach wszystko się zgadza :)
(14.03.2015, 13:03)
fajnymarcin0
Pozostałe różnice w porządku, ale w tych 2 przypadkach chyba zaszła pomyłka
(14.03.2015, 12:53)
fajnymarcin0
Acha między Fannemelem a koudelka powinno być 46 punktów różnicy, a jest w tabeli 49. Przed trondheim fannemel miał 79 punktów przewagi> zdobył 3 punkty ( 28 miejsce), a Koudelka 36 ( 7 miejsce). 79 + 3 = 82 - 36 = 46.
(14.03.2015, 12:50)
fajnymarcin0
Wydaje mi się , a liczyłem kilka razy że w klasyfikacji generalnej jest błąd przy różnicy między 3 Kraftem, a 4 Fannemelem Reszta jest w porządku
Oto i wyliczenia
1. Przed konkursem w Trondheim Kraft miał 250 punktów przewagi nad Fannemelem. Zajął miejsce 9 (29 punktów) a Fannemel 28 ( 3 punkty) to powinno dać 250 + 29 = 279 - 3 punkty Fannemela 276 przewagi krafta, a jest w twbeli 273. Policzcie.
Wiem że Fannemel raczej nie ma szans na KK, a nawet podium, ale chodzi o zasady.
(14.03.2015, 12:43)
???
Kasai w zeszłym sezonie od Falun skakał z kontuzją.A Fannemel od razu się wycofuje.

Kasai-Fanne mel-Różnica klas
(14.03.2015, 12:41)
Sven
Aby nie było jak z Larinto.
(14.03.2015, 12:36)
Raptor
O limit bym się nie martwił, ten period jest ostatnim zimowym, a znając polskich skoczków to w lecie znowu nam siódemkę odzyskają.
(14.03.2015, 12:33)
mua
Szkoda chłopaka, mógł bardzo namieszać w końcowej klasyfikacji, bo ma wielki potencjał. Niestety ta nieszczęsna kontuzja....
(14.03.2015, 12:13)
Glon
@Andrzej1985

Zgadzam się. Przeliczniki powinny zostać. Ktoś typuje w ciemno, bez listy, ryzykuje, ale ma x2. Czasem to się opłaca, czasem nie, ale jest ciekawiej.
(14.03.2015, 11:48)
Andrzej1985
A ja uważam, ze obecne zasady w typerze są dobre. Bonus za typowanie 48 czy 24 godziny wcześniej jest świetny. Typowanie bez listy startowej to taki dodatkowy dreszczyk emocji.
(14.03.2015, 11:40)
klap
A ja mam 16 lat i trenuie nie cały rok w pierwszym trenigu na k65 miałem taki upadek że naciągnołem sobie achillesa i daie radę nie zrobiłem przerwy i mimo bólu skakałem choć sztab szkoleniowy już mnie wykluczył ale jakoś przekonałem no tak ich przekonałem że mam nieficjalny rekord na k65 wynoszący 78,5m teraz mnie przeniosą na skocznie k120 ale ból zszedł i już jest wszytko w pożądku nie długo zostane włączony do kadry młodzerzowej
(14.03.2015, 11:35)
kabans
co to oznacza dla fanemela? boli coraz bardziej wiec dobry wynik wykluczony, koudelka go nie dogoni haybock też, nikt inny nie może
(14.03.2015, 11:16)
kibic
10 godzina a listy startowej kwalifikacji brak co to ma być?
(14.03.2015, 09:55)
Michał0489
@DragonL, myślę, że punkty za utrafienie kilku zawodników w piątce, to dobre rozwiązanie. Też nie raz tak miałem, że ustrzeliłem całą piątkę dobrze, ale każdego zawodnika na innej pozycji.

@KK, jestem zdecydowanie za. Większość konkursów PŚ typowałem ponad 48h przed konkursem (z wyjątkiem PK, FIS Cup itp.), a ostatnio mam na głowie tyle obowiązków, że już mogę sobie odpuścić walkę o miejsce w pierwszej trójce w klasyfikacji PŚ. Trondheim typowałem x1,, a konkursów w Oslo nawet jeszcze nie ruszyłem :/
(14.03.2015, 09:49)
KK
A ja popieram propozycję Dragona, ale proponuję jednocześnie zasadniczą zmianę w Typerze - zlikwidujcie wreszcie te punkty x2 x1,5. Typowanie bez ograniczeń z jedną stałą punktacją. Ludzie pracują, mało kto ma możliwość dopilnować, by puszczać wszystko x2 czy x1,5. Głównie młodzież mająca czas i net w telefonach itd., a chyba nie wyłącznie dla nich ten Typer
(14.03.2015, 06:01)
DragonL
przepraszam 200 pkt za 5 na róznych miejscach przy typowaniu x2 , wagi tez byłyby przelczane wspólczynikiem typowania x1, x1,5, x2, co sądzicie o takim pomyśle?
(14.03.2015, 01:23)
DragonL
a propos w typerze proponowałbym za rok mała zmianę, doliczenie wag, za utrafienie 3 zawoników - 25 pkt, 4 - zawodników - 50 pkt, 5 zawodników - 100 pkt. Miałem już typowania jak w Zakopanem 5 trafionych i żaden na miejscu;) i 240 pkt, a gdybym Stocha przesunął wtedy na 1 miałbym 560 bo reszta była idealnie ale -1 miejsce. I czasem sie wyklucza jeden zawodnik i idealne typy ida sie paść, wagi dałyby realny podgląd sytuacji, myslę, że prawdziwi typerzy ze mną się zgodzą.
(14.03.2015, 01:19)
korus
Uhuhu, skoro wystartuje Gangnes, to przy dobrej formie Cene Prevca i podobnych lokatach jak ostatnio może się to skończyć wypchnięciem Kubackiego z "55" WRL... co będzie oznaczało, że w "55" może nam zostać trójka... chyba że Murańka będzie kontynuował dobre występy na poziomie drugiej dziesiątki i powalczy o wciśnięcie się tam jeszcze tej zimy.
(14.03.2015, 01:03)
Raptor
Japończycy jak zwykle zagrają wszystkim na nosie i dalej będą wynajdować znikąd kolejnych świetnych zawodników, a skoro oni nie startują w CoC, to nikt ich nie zna i nie tak łatwo ich porównać do reszty świata.
(14.03.2015, 00:04)
DragonL
mc15011
Dokładnie w perspektywie Norwegowie, Słoweńcy i Polacy powinni za kilka lat rządzić w PŚ, dalej sa Austriacy, Niemcy i pewnie japończycy, bo pomimo wiekowości zawsze u nich duzo skacze młodziezy a do PŚ wskakuja niespodziewanie, bo nie pojawiaja się za częstow w FIScupach czy PK. Ale bedą też zmainy bo duże rokowania maja Francuzi, Szwajcarzy, Amerykanie, a nawet nowe nacje Rumuni i Turcy, bedzie ciekawie za kilka lat. Myślę, że po odejściu Stocha, Żyły pojawi sie kolejny Polak tego formatu, czy to bedzie Murańka, Zniszczoł, Kłusek czy ktos z młodzieży Wolny, Stękała, Kantyka, Leja czy jeszcze ktoś inny, ważne ze będzie...
(13.03.2015, 23:41)
cedryk
mc15011
Tak Polacy maja największe zaplecze
-Stoch,Żyła,Zio bro,Zniszczol,Kot,Biegun,Muran ka,Wolny,Leja itp.
Ale czy wykorzystamy?
Od 2001 zmarnowalismy braci Mietusow i braci Rutkowskich,Byrta,Mateje,i kolejni powoli się marnuja...

Największ y talent do marnowania maja Polacy,Finowie i Rosjanie
(13.03.2015, 23:33)
mc15011
Norwegowie mają teraz problem bogactwa - tak jak kiedyś Austriacy. Jeśli tak dalej będzie to kolejną konkurencję zdominują Norwegowie. Najpierw na dobre przejęli biegi narciarskie - zarówno kobiety jak i mężczyźni. Teraz męskie skoki narciarskie. Zostają jeszcze skoki kobiece i kombinacja norweska. W skokach na dominację trzeba będzie czekać kilka lat - bo Sagen zakończyła karierę, a kariera Line Jahr też zbliża się ku końcowi, zostają jeszcze Maren Lundby i Gyda Enger... ale co dalej? Nie ma następczyń. W kombinacji jest dużo lepiej ale problem polega na tym, że tą konkurencję zdominowali przede wszystkim Niemcy i Francuzi. Wracając jeszcze do skoków narciarskich to oprócz Norwegów duże zaplecze młodzieży posiadają także Słoweńcy i... Polacy. Możecie mówić co chcecie ale tak to wygląda na dzień dzisiejszy.
(13.03.2015, 23:09)
:-)
A ja miałam nadzieje ze Fannemel zdołała jeszcze wyprzedzić Krafta - szkoda
(13.03.2015, 22:56)
Domino
@Raptor
Norwedzy maja tak jak niegdys Austriacy problem bogactwa .Przyjdzie czas ze Granerud sie pojawi
(13.03.2015, 22:38)
Raptor
Dobra decyzja, ale czemu Gangnes? Dlaczego nie Granerud? Strasznie szkoda, że ten chłopak nie dostanie szansy w tym sezonie w PŚ.
(13.03.2015, 22:34)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Fannemel rezygnuje ze startu w Oslo
Fannemel rezygnuje ze startu w Oslo

Fannemel rezygnuje ze startu w Oslo

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich