piotr186Redaktor się pomylił, dzięki pechowi Jacobsena startuje Colloredo a nie Kubacki..
(25.03.2013, 09:21)
seria próbna przedwczoraj odwołana ...A Welli nie skakał i Miętus mógł wskoczyć ... **amstwo w państwie !!!
(24.03.2013, 10:52)
mamutNo to widzielismy jak wyglądają skoki w próbnej gdy Tepes nie pilnuje kogo ma na podium dać. Teraz tylko Gregor miał na progu 0,4 pod narty chociaz po ladowaniu tylko 0,12. Będzie cyrk Tepeesa w konkursie? Ustawi wedle abonamentu?
(24.03.2013, 09:29)
druidŻyła najwolniej ze wszystkich na progu, a prawie najdalej.
(24.03.2013, 09:27)
Antek99Kraniec 1, Tepes 2 ,Prevc 3, Żyłą 4 ,Stoch 5
(24.03.2013, 09:23)
STROMY 2013ŻYŁĄ 1 ,TEPES 2, STOCH 3,SCHLIRI 4, KRANIEC 5
(24.03.2013, 09:08)
mamutBelka wysoka, więc niestety konkurs kupiony.
(24.03.2013, 09:03)
mamutCiekawe czy będzie prawdziwy piękny konkurs czy Tepes ustawi według zamówień?
(24.03.2013, 08:58)
kibic mentalny@Saw
tak. minimalna liczba gospodarzy zarezerwowana na ten konkurs = 4. jeśli z tabeli PŚ wynika ich mniejsza liczba, mogą sobie kogoś dokooptować. Tak jak właśnie Pograjca pod nieobecność Hvali.
(24.03.2013, 08:39)
kokobędzie tak!
1.Kasai 290
2.Zyla 288
3.Colloreo 285
(24.03.2013, 06:52)
BarttAa już widzę, nie ma Zografskiego... Dziwne...
(24.03.2013, 03:22)
BarttHmm... A co tu robi Colloredo? Przecież jest w PŚ za Kubackim.. Wychodzi na to że nawet gdyby Jacobsen nie doznał kontuzji, to Kubacki i tak by startował?
(24.03.2013, 03:21)
SawA czy jest jakiś przepis, że skacze dodatkowy zawodinik gospodarzy bo skacze 31 a Pograjc jest dużo niżej, jak sie nie mylę to w poprzednim/ch sezonie/nach tez chyba 31 i zawsze jakis slabszy sloweniec był jeden?
(24.03.2013, 03:13)
kabansa mnie boli ze zobaczymy pewnie beznadziejny konkurs w którym skoki na odległosc 215m dadzą wygraną, bede zadowolony bardziej jak zobacze 10skoków powyzej 230m niz jak wygra którys z polaków
(24.03.2013, 01:10)
stefekNigdy nie mieliśmy jeszcze 3 zawodników w czołowej 30-stce PŚ, a teraz mamy nawet 3 w czołowej 20-stce. 4 w finale też oczywiście nie mieliśmy. Chyba, że kiedyś w finale startowało więcej niż 30.
(24.03.2013, 00:53)
@ Kafar @ enekMylicie się, bo będzie tak:
1. Kranjec
2. Tepes
3. Prevc & Kasai
(24.03.2013, 00:44)
ewA idźcie z tym Qbackim na 31 miejscu są większe ofiary w konkursie niż on.
(24.03.2013, 00:23)
ewSens najlepszej 30 lotów by był gdbydy konkursów się odbywało 10 na mamutach minimum
(24.03.2013, 00:22)
dssJutro miejsca Polaków: Żyła 7, Stoch 12, Kot 14, Qbacki 31!
(24.03.2013, 00:20)
enekbędzie tak:
1.Kasai(227,221)
1.Bardal(223,224)
3.Tepes( 219,213)
3.Zyła(208,229)< br>5.Szlieri(244*,220)
(24.03.2013, 00:18)
KacproPowiem - szkoda że ten sezon już się kończy, ponieważ obfitował w wiele niespodzianek, sukcesów Polaków, wypowiedzi Żyły, nowych talentów jak Wellinger, Hvala czy Kraft. Niezwykle ciekawie było i zobaczymy co przyniesie kolejny sezon ;D
(23.03.2013, 23:37)
KafarBędzie tak;
1.Schlieri (215,234)
2.Tepes (223,217)
3.Zyła (212,225)
4.Bardal (216.222)
5.Kasai (215,219)
6.Stoch (207,223)
7.Kranjec (209.221)
8.Koch (202,216)
9.Kot (204,208)
10.Naymayer (205,206)
11.Freund (213,204)
12.Stjernen (219,190)
13.Prevc (217,191)
14.Matura (203.210)
15.Freitag (196.213)
16.Velta (204,209)
17.Fannemel (203,201)
18.Wank (194,209)
19.Pograjc (197,206)
20.Ito (191.213)
21.Loitzl (200.200)
22.Kraft (202,195)
23.Hilde (201,196)
24.Hlava (194,204)
25.Kornilov (191,187)
26.Kubacki (186,192)
27.Wellinger (185,196)
28.Haybeck (181,194)
29.Fettner (185,190)
30.Takeuchi (189,183)
31.Coloredo (175)
(23.03.2013, 23:33)
ja@spiecki9
Od zeszlego sezonu lista startowa zawodów w lotach jest ustalana wg PŚwL, a zatem finał PŚ również. Również nie rozumiem dlaczego jest to takie trudne do ogarnięcia. Startuje 30 PŚ poukładana wg PŚwL.
(23.03.2013, 23:20)
BobbyCo w tym dziwnego? Ok może to nie jest szczyt myśli FISU, ale występuje 30 (bez tych wycofanych lub kontuzjowanych) najlepszych w sezonie, a że to mamut to poustawiani są wg tego co osiągnęli w PŚwL, ale to nie zmienia faktu, ze to pierwsza 30 PŚ. Zresztą pytam co w tym takiego trudnego? :)
(23.03.2013, 23:07)
asdI tak Qbacki będzie 31!
(23.03.2013, 22:43)
RobbiDziwne to jakieś... niby najlepsza 30 PŚ a skaczą według klasyfikacji PŚL bezsensu,gdyby była 30 według lotów to np. skakali by Hajek Descombes-Sevoie trochę dziwne
(23.03.2013, 22:15)
BBroNNWedług mnie odpadnie Kornilov,Takeuchi albo Colloredo
(23.03.2013, 21:34)
M_B@daf
Masz rację, nigdy nie mieliśmy czterech, raz mieliśmy trzech w sezonie 2010/2011 - Stocha, Małysza i Hulę, tak to max dwóch, choć regularnie od sezonu 2006/2007
(23.03.2013, 21:15)
NipqetKasai to wygra, zobaczycie.
(23.03.2013, 20:45)
dafKtoś pamięta, kiedy ostatnio mieliśmy aż 4 skoczków na finale PŚ?
Ja nie, a mam podejrzenie, że nigdy...
To taki mocny akcent na koniec udanego w sumie sezonu.
(23.03.2013, 20:44)
spiecki9w sumie bardal może trafi na gorsze warunki i pozycja drugiego miejsca dla Kamila może być jeszcze otwarta pod warunkiem że kamil będzie tak skakał jak dziś podczas drugiej serii. Musi także uważać na freunda
(23.03.2013, 20:28)
spiecki9@ja
Zawsze finał był wg pś a nie pś w lotach
(23.03.2013, 20:26)
spiecki9a ta kolejność zawodników w jutrzejszym konkursie nie będze według klasyfikacji Pucharu Świata tylko wg PŚ w lotach? Przecież to finał PŚ
(23.03.2013, 20:24)
seria próbna wczoraj odwołana ...no i tylko trzy punkty do Colloredo ... niech to ... (*****) ...
(23.03.2013, 20:17)
seria próbna wczoraj odwołana ...szczęście w pechu. Kubacki załapał się drugi od końca, ale z kolei do Miętusa zabrakło jednego ...
(23.03.2013, 20:13)
ja@Lordek123
Wcale to nie jest pogmatwane. Wystarczy trochę pomyśleć. Pozdrawiam.
(23.03.2013, 19:54)
ja@Lordek123
W konkursie startuje najlepsza "30" PŚ, jednak lista startowa jest ustalana wg. klasyfikacji PSwL
(23.03.2013, 19:50)
bogusia2952Liczę ogromnie że Norwegowie pokażą się z jak najlepszej strony i co najważniejsze lepiej od Austriaków :)) Niech zrobią to dla Jacobsena hehe
(23.03.2013, 19:22)
;)Ale Schlierenzauer ma ogromną przewage na drugim w klasyfikacji pucharu świata Bardalem. Zmiazdzył całą konkurencję w tym sezonie.
(23.03.2013, 19:18)
Lordek123Ktoś wytłumaczy mi dlaczego tak jest...
(23.03.2013, 19:13)
Lordek123Do połowy jest lista startowa wg PŚ, a droga połowa listy to tak jakby PŚwL
Panie Hoferze czy to nie jest dziwne...
(23.03.2013, 19:07)
Emil@Polonus. Ponieważ to są loty. Gdyby finał PŚ nie był lotami to w ogóle nie byłoby 30 osobowego finału tylko normalnie kwalifikacje i 50 zawodników w konkursie.
(23.03.2013, 19:05)
Lordek123Chwila moment...Polonus ma racje! A po 2 to jest jakieś pogmatwane, no bo w PŚwL Kubacki jest 51, więc nie startować musiałoby 20-22 zawodników żeby się Polak dostał do konkursu, a nie startuje 7 bodajże.
(23.03.2013, 19:04)
PolonusNie rozumiem jakim prawem będą skakać wg kolejności ustalonej wynikami uzyskanymi na mamutach.
To sa najlepsi skoczkowie sezonu, a nie najlepsi z czterech konkursów na mamutach. Pewnie wszystko robione pod Słoweńców. Ten kraj zaczyna mieć zbyt dużo do gadania.
A Zograwski to pewnie sprzedał makaronowi miejsce w konkursie. makaron bogaty z domu to i 1000 EURo poświęcił:)
(23.03.2013, 18:56)
MaikDwie serie.
(23.03.2013, 18:50)
jacobsento teraz Norweg nie zarobi za dużo jak bedzie po operacji,i po co było sie na smiewać z Polaków pracujacych w norweegi? teraz bedzie sie nadawał do swojego zawodu bardziej;)
(23.03.2013, 18:48)
trutMam pytanie. Czy w wielkim finale są normalnie 2 serie czy tylko 1? :)
(23.03.2013, 18:45)
cyrk TepesaNo to Tepes dzis czeka na ostatnie oferty i te indywidualne i te drużynowe.
(23.03.2013, 18:41)
kabansto nie dobrze dla kubackiego ze bedzie 31 bo nie zdobedzie nawer punktu w finale
(23.03.2013, 18:37)
marmiNo właśnie dziwna sprawa z Zografskim, przecież był w Planicy i startował w indywidualnym z niezłym wynikiem... tak po prostu zrezygnował z finału?!
(23.03.2013, 18:34)
asSprawa 3 miejsca Stocha wygląda następująco:
Miejsce Freunda 10 lub niżej oznacza brąz Kamila na koniec nie ważne jaki osiągnie wynik.
Jeżeli Kamil zajmie miejsce 11 to Freund musiałby być co najmniej 4.
Jeżeli Freund będzie 3 to Kamil musi być najniżej 7.
Jeżeli Freund będzie 2 to Kamil musi być najniżej 3.
No a jeśli Freund wygra to Kamil musi być 2.
(23.03.2013, 18:22)
druidnie miałbym nic przeciwko, gdyby Żyła machnął w KPŚ Koflera i Hvalę. Tepes chyba poza zasięgiem.
(23.03.2013, 18:10)
GlonNieprawda.
Dzięki Jacobsenowi załapał się Colloredo, a nie Kubacki.
(23.03.2013, 18:02)
PawmakFaktycznie, w wyniku rezygnacji (?) Zografskiego to Jacobsen wcale nie musiał dostawać kontuzji, żeby Kubacki mógł wystąpić. To Colloredo miał największego fuksa. W tym wypadku szkoda Miętusa, bo zabrakło mu 3 punktów...
Dla Kubackiego duże brawa za sezon - pierwsze punkty i 4. dziesiątka na koniec - identycznie jak rok temu M. Kot, tylko on nie miał szczęścia, jeśli chodzi o finał.
(23.03.2013, 18:00)
druidz tej listy wynika, że to Colloredo jest za Jabosena, nie Kubacki.
(23.03.2013, 18:00)
wwwSchlierenzauer ma szanse pobić kolejny rekord - największa różnica w końcowej klasyfikacji pomiędzy pierwszym a drugim zawodnikiem. Do dotychczasowego rekordu Goldbergera z 1995 roku (636 pkt) brakuje mu tylko 24 punktów.
(23.03.2013, 17:53)
druidpozwolę sobie zacytować "z notatnika kłusownika" sprzed konkursu w Oslo
"9.
Noriaki Kasai ma od wczoraj w dorobku równo 9 600 pucharowych punktów. Punkty zdobywał w równo 350 konkursach. Byłaby heca, gdyby tak stanął jeszcze raz na podium. Miałby wtedy na liczniku 45 pudeł i 140 miejsc w dziesiątce. Ale na podium raczej nie stanie. A ostatnią szansę na wejście do dychy to będzie miał chyba w niedzielę. Na mamucie go na to - moim zdaniem - stać nie będzie na pewno."
(23.03.2013, 17:51)
Mezar303* niepotrzebny
Bra kuje mi tu przycisku edytuj :)
(23.03.2013, 17:47)
gwiazdaA Zografski nie skacze bo ? jest przecież wyżej od Kubackiego ... chyba że zrezygnował ze startu.
(23.03.2013, 17:47)
Mezar303@jacob1998
Żadnemu skoczkowi kontuzji nie życzę ale uważam, że ten komentarz był nie potrzebny.
Co do kolejności startowej masz racje. W końcu Puchar Świata ma większą renomę niż Puchar Świata w Lotach i kolejność startowa powinna być według pś
(23.03.2013, 17:46)
kapibardzo dobrze,że mamy 4 zawodników
szkoda mi tylko Nurmsalu ):
(23.03.2013, 17:42)
jacob1998Ja bym wolał, żeby był Jacobsen. On by coś pokazał, a Kubacki może się skompromitować. A tak w ogóle to wolałbym, żeby kolejność była według klasyfikacji generalnej. Mnie by to pasowało, nie wiem jak innym
(23.03.2013, 17:34)
MarcinZamiast się cieszyć to zawsze dziennikarze znajdą powód żeby uchybić naszym..wstyd! Dawidowi miejsce się należało za prace jaką w tym sezonie wykonał,w nagrodę wystąpi w wielkim finale i szacun mu za to!
(23.03.2013, 17:33)
Mezar303Jaka dewaluacja wyników Kubackiego.
"Polak tylnymi drzwiami dostał się do finału i jutro wystąpi z trzecim numerem."
Nie lubię czegoś takiego.
(23.03.2013, 17:28)